Uživatelské menu

Statistiky

  • Příspěvků dnes0
  • Příspěvků včera6
  • Celkem příspěvků97637
  • Celkem témat1100
  • Celkem členů5517
  • Nový uživatelPruwan
  • Toplist
    Kdo je online

Meteostanice Goddess WEA 111

Vše o meteorologických stanicích. Software, hardware a hlavně podpora od Vás uživatelů s praxí.

Meteostanice Goddess WEA 111

Příspěvekod Petr_K » 30. 12. 2008 13:34

Ahoj všem příznivcům meteostanic.
K vánoců jsem dostal od dcery meteostanici Goddess WEA 111 a tak se s tím trápím a nejsm schopen najít nějaké informace.
Jsem úplný laik, takže čtu co se dá a snažím se dohledat co a jak, ale marně, proto jsem se rozhodl založit toto vlákno.
Jedná se jistě o levnou stanici, ale její předpověď se mi nezdá. Když nastavím tlak podle aktuálního stavu Praha Libuš, tak i když je od vánoc téměř stále hezky a například dnes azuro celý den, tak stanice ukazuje padání sněhu a po tom co stoupla teplota nad 0°C, tak déšť. Možná to je tak správně, ale nezdá se mi to.
Nemohl by mi někdo poradit nebo vysvětlit, jak to teda je? Jestli to je běžný jev a nebo jestli to není na reklamaci.
Předem děkuji za rady.

Je to tato stanice:

Obrázek
Petr_K
Nový člen
 
Příspěvky: 2
Registrace: 30. 12. 2008 13:24

Hodnocení: 0

Co je to hodnocení?

Re: Meteostanice Goddess WEA 111

Příspěvekod storm_ice » 31. 12. 2008 20:47

symbol předpovědi počasí bude nejspíš (jako u řady stanic) záviset na změně tlaku, doposud byl "vyrovnaný" ale za posledních 24h výrazněji poklesl a tak logicky je očekáváno horší počasí - déšť/sníh
storm_ice
Mírně pokročilý

 
 
Příspěvky: 4169
Registrace: 13. 06. 2008 12:30
Bydliště:
Typ meteostanice:
Nadmořská výška:

Hodnocení: 3

Co je to hodnocení?

Re: Meteostanice Goddess WEA 111

Příspěvekod koca » 19. 01. 2009 11:38

Mám taky takovou meteostanici a ukazuje si co chce a dělá co chce. Někdy se přepne venkovní senzor sám na 3 volbu kterou vbec nemám. Jsem také laik,ale nikde nemůžu najít jak nastavit relativní tlak a ten je asi podstatný.
koca